مدیرکل تبلیغ عمومی بیان کرد:

توجه ویژه به برنامه های تربیتی در اعزام ماه محرم و ایام تابستان

تاریخ انتشار:
مدیرکل تبلیغ عمومی معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم در نشست خبری «برنامه های تبلیغی ماه محرم 1402» بیان کرد: با توجه به تقارن ایام تبلیغی ماه محرم سال جاری با اوقات فراغت تابستان توجه ویژه ای به برنامه های تربیتی اعزام های پیش رو شده است.
نشست خبری برنامه های تبلیغی ماه محرم 1402

به گزارش خبرنگار بلاغ، حجت الاسلام و المسلمین سید حامد شریعتمداری مدیرکل تبلیغ عمومی معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی در نشست خبری صبح امروز شنبه 17 تیرماه 1402 که در سالن همایش های غدیر برگزار شد به تشریح برنامه های تبلیغی ماه محرم سال جاری پرداخت.

حجت الاسلام و المسلمین شریعتمداری اظهار داشت: با توجه به تقارن ایام تبلیغی ماه محرم سال جاری با اوقات فراغت تابستان توجه ویژه ای به برنامه های تربیتی اعزام های پیش رو شده است.

مدیرکل تبلیغ عمومی بیان کرد: یک برنامه تشویقی برای آن دسته از مبلغان که به صورت مستمر وپیوسته در یک مکان تبلیغی به فعالیت مشغول باشند در نظر گرفته شده است که طبق این برنامه تشویقی ضرورت «درخواست اولیه از جانب نهادهای منطقه» برای این مبلغان حذف می گردد.

وی در ادامه به موضوع همکاری دفتر تبلیغات اسلامی با نهادیی همچون ارتش جمهوری اسلامی و نیروی انتظامی اشاره کرد و  افزود: در اعزام ماه مبارک رمضان با همکاری خوبی که با ارتش جمهوری اسلامی و نیروی انتظامی صورت گرفت، تعداد بسیاری از مبلغان به جهت نشر معارف دینی به این نهادها اعزام شدند. در برنامه اعزام ماه محرم 1445 (ه.ق) نیز با اقدامات این اداره کل در راستای همکاری با سازمان ها و نهادهای کشور اعزام به مراکز نظامی مانند ارتش در نظر گرفته شده است.

دیدگاه‌ها

محمود 11:36 - 1402/04/30

سلام بنده بیش ازده باردرتاریخ اعلام شده برای تبلیغ دهه محرم ثبت نام کرده ام متاسفانه خطامیزندتمامی مشخصات رادرست ثبت کرده ام چرا

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس های صفحه وب و آدرس های ایمیل به طور خودکار به پیوند تبدیل می شوند.